جستجو
۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ آذر
header
تغییر زبانورود اعضاورود اعضاارتباط با ماارتباط با مانقشه سایتنقشه سایتصفحه اصلی
درست مصرف كردن را بياموزيم و آموزش دهيم
ENGLISH/فارسی
.
تغيير نام

تغيير نام

معرفي فرآيند و شرايط تغيير نام

مدارك مورد نياز جهت درخواست تغيير نام

گردش كار فرآيند تغيير نام

هزينه تغيير نام

نحوه تكميل فرم درخواست تغيير نام

مراحل ثبت درخواست تغيير نام به صورت حضوري

ثبت درخواست تغيير نام

معرفي فرآيند و شرايط تغيير نام

مالكين مي توانند با ارائه اسناد رسمي و احكام قانوني و يا اسناد مثبته اي ( قولنامه رسمي، تعهد محضري، تقاضاي مالك انشعاب) كه مورد تاييد شركت باشد، پس از احراز هويت، تقاضاي تغيير نام مشترك را بنمايد. در هنگام تغيير نام، شركت نسبت به آزمايش و كنترل وسايل اندازه گيري اقدام مي نمايد.

تغيير نام مشترك و همچنين پاسخ به استعلام هاي محضري دفاتر اسناد رسمي منوط به تسويه حساب كامل مي باشد.

چنانچه مشترك، سند پرداخت وام يا وديعه اي داشته باشد كه به طور رسمي به خريدار منتقل نشده باشد ، كماكان به نام مشترك اوليه محفوظ بوده و در صورت مراجعه به وي مسترد مي گردد.

 مدارك مورد نياز جهت درخواست تغيير نام

1-    كارت ملي صاحب محل مورد تقاضا

2-    قبض برق محل مورد تقاضا در سمت چپ هر قبض در باكس دوم شماره پرونده و شماره اشتراك قابل دسترسي مي باشد.

3-    يكي از مدارك اسناد رسمي و احكام قانوني و يا اسناد مثبته اي (قولنامه رسمي، تعهد محضري، تقاضاي مالك انشعاب) كه مورد تاييد شركت باشد.


مراحل ثبت درخواست تغيير نامه به صورت حضوري

مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي

ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما

اصل سند مالكيت ( صفحه مشخصات ملك و آخرين صفحه انتقالات) يا اصل قولنامه رسمي كه نام مشترك قبلي و نام متقاضي جديد در آن ذكر شده باشد يا اصل قولنامه هاي كاغذي و اوقافي به همراه اصل تعهد محضري

فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا

اصل كارت ملي مشترك

اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.

تبصره يك: كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده شود.

توضيحات: بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما هزينه انشعاب به وسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال وصورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.

متقاضي جهت دريافت فيش بانكي م بتواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين در صورت تمايل مي تواند به صورت غيرحضوري ا زطريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.

بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما رأساً براساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.

 

1397/04/11 تاریخ به روز رسانی:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
پیوندها
دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
پرتال ایران مردم
استانداری کرمانشاه
سامانه نظام پیشنهادات
Powered by DorsaPortal