با هدف ایجاد انگیزه و نشاط؛ مسابقات ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد
به همت و برنامه ریزی معاون منابع انسانی مسابقات ورزشی، به مناسبت دهه مبارک فجر از 12 بهمن آغاز و در ابتدای اسفند ماه سالجاری به کار خود پایان داد.

به همت و برنامه ریزی معاون منابع انسانی مسابقات ورزشی، به مناسبت دهه مبارک فجر از 12 بهمن آغاز و در ابتدای اسفند ماه سالجاری به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به همت معاون منابع انسانی بیش از 6 عنوان برنامه ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در رشته های فوتسال، شطرنج،دارت، طناب کشی، والیبال، تنیس روی میز و برخی دیگر از رشته های ورزشی برگزار شد.

منوچهرتیموری معاون منابع انسانی گفت: ورزش و فعالیت بدنی فواید متعددی دارد و در نتیجه، می‌تواند برای افزایش سلامت محیط کار مناسب باشد از جمله این فواید می توان به افزایش بهره وری و کارایی، بهبود کار تیمی و روحیه‌ی همکاری ، ایجاد تفکر استراتژیک، اعتماد به نفس بیشتر ، کاهش هزینه‌های پزشکی ،بهبود مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد.

وی در ادامه به تشریح مسابقات انجام گرفته پرداخت وگفت: در رشته فوتسال با شرکت 12 تیم و با حضور 130 نفر از برادران همکار در محل سالن ورزشی شهید چاله چاله شرکت توزیع برق برگزار که تیم های روانسر، مشترکین و منابع انسانی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند .

در رشته شطرنج که با حضور 16 نفر در بخش برادران و 2 نفر در قسمت خواهران به روش سوئیسی در محل کتابخانه شرکت برگزار گردید، سید مهدی حسن زمانی، مصطفی مالمیر، نفرات اول تا دوم و روح الله پذیرا و مبین بهرام میرزائی مشترکا مقام سوم و مریم باقری رتبه اول را در بین بانوان کسب کرد.

در رشته دارت مسابقات با حضور بیش از 28 نفر از خواهران و برادران در سالن ورزشی شهید چاله چاله توزیع برق برگزار و یونس فتاحی و روح الله پذیرا ، لایق بهروزی به ترتیب رتبه اول تا سوم و پرستو کوشکی رتبه اول را کسب کرد و در مسابقات طناب کشی، مسابقات با حضور بیش از 28 نفر از برادران همکار در قالب 2 تیم و در نهایت تیم سنقر با نتیجه 2 بر صفر تیم مشترکین را شکست داد.

مسابقات والیبال با شرکت 5 تیم و با حضور 40 نفر از کارکنان در مدت 4 روز برگزار و نهایتا تیم های برق امور جنوب(الف)، مشترکین و منابع انسانی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات تنیس روی میز با حضور تعداد 22 نفر از کارکنان ظرف مدت یک هفته برگزار و در پایان آقایان عبدالله ویسی، امیر صدری و یونس فتاحی حائز مقام اول تا سوم شدند.

شایان ذکر است در پایان به نفرات برتر در هر رشته لوح تقدیر و جوایز نفیس ورزشی اهداء گردید. 

تاریخ:
1402/12/07
تعداد بازدید:
543
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal