قابل توجه بازدید کنندگان محترم
در تارنمای شرکت توزیع توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
خدمات اطلاع رسانی مناقصه ها/ مزایده ها اطلاعات مورد نیاز مشتریان برق برای مدیریت مصرف ارائه خدمات به کارکنان و کاربران از طریق صفحه شخصی تعرفه های برق قوانین و مقررات جلسات و صورتجلسات خدمات تعاملی نظرسنجی الکترونیکی
خدمات تراکنشی
رسیدگی به شکایات
مسئولیت ارائه خدمت فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه مسئولیت کاربران
بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمات میز خدمت الکترونیک دسترس پذیری این خدمات همواره دردسترس می باشند وموارداحتمالی خروج از دسترس،ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد. نگهداری و تغییرات خدمت در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی ارائه کننده سرویس سالانه و یا در دوره های زمانی درخواستی گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات مناقصه ها/ مزایده ها و رسیدگی به شکایات و جلسات و صورتجلسات را ارائه خواهد نمود. فسخ و پایان در زمان فسخ و پایان خدمت ، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره بردار تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.
1- تارنمای شرکت توزیع برق استان کرمانشاه به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از گزینه دپارتمان واحد مورد نظر را انتخاب نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت توزیع نیروی استان کرمانشاه بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
5-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.