بیعت دوباره مدیران، صنعتگران و بازاریان کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)
همزمان با دهه مبارک فجر، جمعی از مدیران ادارات، صنعتگران، بازاریان و تجار استان کرمانشاه باحضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با سردار سرتیپ بهمن ریحانی در خصوص محکوم کردن تحریم های اخیر، بیعت دوباره خود را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند.

بیعت دوباره مدیران، صنعتگران و بازاریان کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)

 

همزمان با دهه مبارک فجر، جمعی از مدیران ادارات، صنعتگران، بازاریان و تجار استان کرمانشاه باحضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با سردار سرتیپ بهمن ریحانی  در خصوص محکوم کردن تحریم های اخیر، بیعت دوباره خود را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این دیدار سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، گفت: در حوادث اخیر کشور، کرمانشاه نوک پیکان دشمن بود و ما توانستیم با کمترین مشکل از نقشه های شوم دشمن به سلامت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه ادارات، نهادها و اتحادیه‌های کرمانشاه پای کار انقلاب بودند، اظهار کرد: چیزی غیر از این هم انتظار نمی رفت، چرا که همه شما و ما دارای تفکر بسیجی هستیم و این بسیار ارزشمند است و دشمن را عصبانی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تشکر از از زحمات و حضور مدیران، صنعتگران و بازاریان کرمانشاه، افزود: اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی سرافراز است، نشان از این است که قدرت و اقتدارش پشتوانه مردمی دارد.

وی با اشاره به 43 سال تحریم و تهدید از سوی متخاصمان، تصریح کرد: این چیز جدیدی نیست که تعدادی از افراد و نهادها در لیست تحریم های دشمن قرار می گیرند، چراکه ایران جلوی هیمنه جهانی آنها را گرفته است و با ایجاد فضای اغتشاشات سعی کردند ایران را تجزیه کنند که با رهبری های مقام معظم رهبری و پشتیبانی های مردم این مشکل نیز رفع گردید.

در ادامه، مهندس محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با حضور در این مراسم بر لزوم بیعت دوباره با سپاه پاسداران جمهور ی اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: با یاری خداوند و با پایبندی به اصول و اعتقاداتمان همیشه سربلند و پیروز هستیم و با ولایت و ولایتمداران همسو و هم نظریم.

مهندس مرادی ادامه داد: با بهره‌مندی از فرمایشات الهی و سرشار از حکمت ، تدبیر، آگاهی بخش و امیدآفرین رهبر معظم انقلاب، همواره سعی و تلاشمان بر این بوده و هست که خدمتگزار نظام و ملت عزیز ایران باشیم.

وی درپایان افزود: مردم بزرگترین سرمایه انقلاب و بستر اقتدار ملی هستند و همین باعث شده طی 43 سال گذشته دشمن راه به جایی نبرد.

تاریخ:
1401/11/18
تعداد بازدید:
1058
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal