از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به عنوان مدیر برتر در تکریم ارباب رجوع تجلیل شد
عباس عربی رئیس امور اجتماعی و صلح و سازش جمعیت تحول و توسعه گام‌ دوم انقلاب اسلامی ایران از محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به واسطه خدمتگزاری صادقانه و تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از 4 مدیر برتر استان تجلیل کرد.

از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

 به عنوان مدیر برتر در تکریم ارباب رجوع تجلیل شد

 

عباس عربی رئیس امور اجتماعی و صلح و سازش جمعیت تحول و توسعه گام‌ دوم انقلاب اسلامی ایران از محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به واسطه خدمتگزاری صادقانه و تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از 4 مدیر برتر استان تجلیل کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، رئیس امور اجتماعی و صلح و سازش جمعیت تحول و توسعه گام‌ دوم انقلاب اسلامی ایران از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به واسطه خدمت گذاری صادقانه و تکریم ارباب رجوع تجلیل کرد.

حاج عباس عربی در آیین تجلیل از مهندس محمد مرادی با بیان اینکه مجموعه سفیران صلح  بین الملل به ریاست او در 57 کشور اسلامی مشغول فعالیت بود، گفت: پس از دیداری که با ریاست محترم جمهور جناب اقای رئیسی داشتیم با راهنمایی ایشان تشکل بین‌المللی که زحمات آن بر گردن ایران بود و عوایدش برای دیگر کشورها بود را به امور اجتماعی و صلح و سازش جمعیت تحول و توسعه گام‌ دوم انقلاب اسلامی ایران تغییر دادیم. 

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به عنوان یکی از مدیران سخت کوش و پرتلاش در حوزه تکریم ارباب رجوع انتخاب شده است، تصریح کرد: از بین مدیران سطح استان، 4 مدیرکل که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و  گام دوم انقلاب و حوزه تکریم ارباب رجوع بهترین قدم‌های مثبت را برداشته اند تجلیل می شود که یکی از این مدیران، مهندس مرادی است.

وی تکریم ارباب رجوع، حسن خلق و خدمات رسانی‌هایی را منجر به رضایت مردم از نظام، انقلاب و مایه خوشحالی و خوشنودی رهبر دانست و افزود: شرکت های خدمات رسان که در سخت ترین شرایط و در تمامی ساعات شبانه روز مشغول خدمت به مردم هستند، مجموعه‌هایی هستند که برای راحتی و آسایش مردم گام بر می دارند.

در ادامه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در دیدار اعضاء هیئت رئیسه امور اجتماعی و صلح و سازش جمعیت تحول و توسعه گام‌ دوم انقلاب اسلامی ایران ماموریت این شرکت را تامین برق مطمئن و پایدار ،نگهداری و توسعه شبکه، بهبود بهره‌وری انرژی، مدیریت بار و مصرف و ارائه خدمات پس از فروش به مشترکین  در جهت تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

مهندس محمد مرادی به ارائه اهداف استراتژیک شرکت پرداخت و گفت: اهداف استراتژیک تا سال 1405 در قالب  چهارشاخص خاموشی،تلفات، دوره وصول مطالبات و میزان مراجعه حضوری بصورت سالانه مشخص و به کلیه امورها و شهرستانها ابلاغ گردیده است. . 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: 2هزارو552 روستای استان شامل: 99 درصد از روستاهای دارای سکنه و 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار در استان برقدار می باشند.

مهندس مرادی با اشاره به رشد 3.4درصدی پیک بار امسال و رسیدن به 843 مگاوات گفت: از شما بزرگان و معتمدین مردم می خواهیم در جهت کمک به خدمات رسانی بهتر ما به مشترکین از مردم بخواهید در درست مصرف کردن و بهینه مصرف کردن برق ما را یاری کنند. 

وی با اشاره به اینکه برنامه آتی شرکت تبدیل سیم های مسی به کابل خود نگهدار است، گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد شبکه فشار ضعیف هوایی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

تاریخ:
1401/11/11
تعداد بازدید:
1232
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal