بازدید نماینده مردم کرمانشاه از شرکت توزیع نیروی برق استان
دکتر محمد رشیدی منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از نحوه خدمات رسانی به مشترکین برق استان کرمانشاه و فعالیت های این شرکت بازدید کرد.

بازدید نماینده مردم کرمانشاه از شرکت توزیع نیروی برق استان

 

دکتر محمد رشیدی منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از نحوه خدمات رسانی به مشترکین برق استان کرمانشاه و فعالیت های این شرکت بازدید کرد.

     به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این جلسه که با حضور کلیه معاونان و مدیران برگزار شد، مهندس مرادی مدیرعامل این شرکت با اشاره به بررسی شاخص های عملکردی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، وصول مطالبات و تلفات انرژی برق در شهرستان های مختلف استان را مورد بررسی قرار داد.

مهندس مرادی با بیان اینکه بیش از 815 هزار مشترک برق در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی شهرهای استان داری برق مطمئن و پایدار هستند و بیش از 99 درصد روستاهای استان نیز برقدار هستند. همچنین 221 روستا از محل اعتبارات عوارض برق اصلاح و بهینه سازی شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد مشترکین ما مشترکین خانگی هستند، تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت پیک بار در تعرفه های اداری، کشاورزی، صنعتی و همکاری مردم و رسانه ها، تاکنون هیچگونه اعمال مدیریت بار با برنامه درخصوص مشترکین خانگی اعمال نشده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای مدیریت بار برق در استان، تشریح کرد: یک در میان کردن چراغ های معابر داخل شهر، خاموش کردن معابر بین شهری (اداره راه)، اجرای برنامه های تبلیغاتی مدیریت مصرف از طریق رسانه و جراید از جمله اقدامات این شرکت جهت مدیریت پیک بار بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به مکاتبه با ادرات کل استان جهت صرفه جویی در مصرف برق و به مدار آورن دیزل ژنراتورها، افزود: همکاری مشترکین صنعتی و کشاورزی، تغییر ساعت شروع و خاتمه کار ادارت و پایش مصرف مشترکین ازجمله دیگر اقدامات این شرکت درخصوص مدیریت بار شبکه برق بوده است.

در ادامه این جلسه، دکتر محمد رشیدی منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از عملکرد وزارت نیرو و شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در تابستان سال جاری گفت: عملکرد مناسب مدیران و کارکنان در صنعت برق کشور موجب عدم اعمال خاموشی به خصوص در مشترکین خانگی و در نهایت باعث رضایتمندی مردمی شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه مدیریت مصرف انرژی باید آگاه سازی و فعالیت های فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد، افزود: باتوجه به اینکه آب و برق جز نیازهای اولیه مردم است،  وزارت نیرو در خط مقدم قرار دارد و باتوجه به فشار های اقتصادی و تحریمی، وزارت نیرو خوب توانسته نیازهای مردم ازجمله آب و برق را تامین کند و این مهم جز با سخت کوشی پرسنل وزارت نیرو بخصوص مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه میسر نمی شد.

نماینده مردم کرمانشاه ضمن شنیدن چالش ها و پیشنهادات مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بر همکاری و تعامل دوطرف برای حل چالش های پیش روی صنعت برق و بخصوص برق کرمانشاه تاکید کرد و گفت: استان کرمانشاه به عنوان منطقه مرزی کشور باید مورد توجه خاص قرار بگیرد.

وی در پایان این جلسه، با اشاره بر وصول مطالبات به موقع از سوی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه بر اصلاح شبکه برق و مدیریت پیک بار تاکید کرد.

در ادامه، دکتر محمد رشیدی منتخب مردم کرمانشاه به همراه مدیرعامل و مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از مرکز حوادث و اتفاقات برق(121) و امور دیسپاچینگ به عنوان مرکز کنترل ولتاژ و بار شبکه و نظارت بر خاموشی ها بازدید کردند.

 
تاریخ:
1401/04/16
تعداد بازدید:
1671
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal