در شهرستان سنقر برگزار شد: همایش صیانت از شبکه های توزیع برق استان کرمانشاه
همایش صیانت از شبکه های توزیع برق در شهرستان سنقر با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، امام جمعه موقت، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، جانشین فرمانده انتظامی، جانشین دادستان شهرستان و بخشداران و دهیاران شهرستان سنقر برگزار شد.

در شهرستان سنقر برگزار شد:

همایش صیانت از شبکه های  توزیع برق استان کرمانشاه

 

 

   همایش صیانت از شبکه های توزیع برق در شهرستان سنقر با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، امام جمعه موقت، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، جانشین فرمانده انتظامی، جانشین دادستان شهرستان و بخشداران و دهیاران شهرستان سنقر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس محمد مرادی مدیرعامل این شرکت، گفت: مهم‌ترین شریان‌های اصلی حیات امروزی و اجتماعی و از جمله اقتصاد، بهداشت ‌و درمان، صنعت، حمل ونقل، کسب و کار تجارت و... مستقیم و غیر مستقیم به صنعت برق گره خورده است.

مهندس مرادی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در قالب 19 مدیریت از طریق 12 هزار کیلومتر خطوط فشار متوسط و 7هزار کیلومتر فشار ضعیف به 810 هزار مشترک خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان کرمانشاه اظهار کرد: وظیفه ما توزیع برق مطمئن و پایدار با رویکرد اقتصادی است و اختلال و قطع برق می‌تواند برای عموم مردم در شهر و روستا مشکل ساز شود. به همین خاطر مراقبت و هوشیاری مردم از شبکه های برق بخصوص در روستاها لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: باتوجه به همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با نیروی انتظامی، مردم فهیم این شهرستان در صورت وقوع حادثه یا مشاهده سرقت تجهیزات شبکه برق می توانند به صورت مستقیم با پلیس تماس بگیرند.

مهندس مرادی در پایان بر نقش تاثیرگذار دهیاران در روستاها تاکید کرد و گفت: دهیاران زحمتکش روستاها با کنترل ورود و خروج و همچنین هوشیارسازی مردم روستا می توانند نقش تعیین کننده ای در کاهش سرقت ها و حوادث برق داشته باشند.

در ادامه این همایش، غلامرضا مرتضوی فرماندار شهرستان سنقر با اشاره به اهمیت برق در رفاه شهروندان گفت: نیروی برق با رفاهیات گره خورده و ضرورتش در جامعه بسیار اهمیت دارد.

مرتضوی یکی از دلایل پیشگیری از سرقت ها را تامین روشنایی معابر عنوان کرد و گفت: روشنایی معابر در شهر و روستا باعث افزایش امنیت و کاهش سرقت در شب می شود.

وی همچنین از شرکت توزیع برق خواست تا با درخواست کشاورزان، ساعت قطع کنتورهای چاه های آب کشاورزی متغیر شود تا همه کشاورزان بتوانند باتوجه به فصل کشاورزی در منطقه سنقر، زمین های خود را آبیاری نمایند.

فرماندار شهرستان سنقر در پایان از مردم و دهیاران خواست تا با همکاری یکدیگر و دستگاه امنیتی و خدمات رسانی از شبکه و تجهیزات برق حراست نمایند.

در ادامه این مراسم، سید حامد حسینی مدیر حراست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گزارشی درخصوص میزان افزایش سرقت ها در شهرستان سنقر ارائه داد و راهکارهای مقابله با سرقت تجهیزات و شبکه های برق را تشریح کرد.

وی با اشاره به گستردگی شبکه برق در سطح استان شهرستان سنقر بر لزوم همکاری مردم، بخشداران و دهیاران منطقه در خصوص پیشگیری از سرقت ها تاکید کرد.

در این همایش حجت الاسلام و المسلمین یاوری امام جمعه موقت شهرستان سنقر نیز با تاکید بر لزوم احساس مسئولیت اجتماعی، افزود: مباحث اعتقادی و امربه معروف و نهی از منکر در مواجهه با سارقان و متخلفان می تواند کارساز باشد.

در پایان همایش صیانت از شبکه های توزیع برق، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سنقر با اشاره به اینکه شهرستان سنقر محل تلاقی سه استان همدان، کردستان و کرمانشاه است، گفت: دشوار بودن کنترل تمامی را های مواصلاتی این مهم را می طلبد که همه دستگاه ها، ارگان ها و مردم با پلیس همراهی کنند تا بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم‌.

وی با بیان اینکه نیروهای ادارات خدمات‌رسان از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند، افزود: نمی توان زحمت دهیاران و شوراها را نادیده بگیریم و این قشر با حداقل امکانات، حداکثر تلاش خود را برای مشکلات مردم می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سنقر با اشاره به اهمیت حضور مردم افزود: هرجایی که مردم حضور پیدا کردند و مشارکت عمومی داشتیم  موفق شدیم از سرقت ها پیشگیری کنیم.

تاریخ:
1401/04/05
تعداد بازدید:
1540
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal