در اولین جلسه شورای مدیران مطرح شد: اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه حول محور شعار«تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی » برنامه ریزی شده است
اولین جلسه شورای مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با هدف عملی کردن شعار سال 1401، وصول مطالبات، کاهش پیک برق و تلفات شبکه در سال 1401 برگزار شد.

 

در اولین جلسه شورای مدیران مطرح شد:

اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه حول محور شعار«تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی » برنامه ریزی شده است

 

اولین جلسه شورای مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با هدف عملی کردن شعار سال 1401، وصول مطالبات، کاهش پیک برق و تلفات شبکه در سال 1401 برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این جلسه که با حضور کلیه مشاوران، معاونان و مدیران برگزار شد، مهندس مرادی مدیرعامل این شرکت با اشاره به بررسی شاخص های عملکردی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، وصول مطالبات و تلفات انرژی برق در شهرستان های مختلف را مورد بررسی قرار داد.

مهندس مرادی ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در سال گذشته، با بررسی اهداف پیش بینی شده شرکت در سال 1401 اظهار امیدواری کرد که با اعمال برنامه پیک بار در سال جاری خاموشی برق نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 815 هزار مشترک برق در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی شهرهای استان داری برق مطمئن و پایدار هستند و بیش از 99 درصد روستاهای استان نیز برقدار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بااشاره به اینکه بیش از 80 درصد مشترکین ما مشترکین خانگی هستند، تصریح کرد: به ازای هر درجه افزایش دما، حدود 35 مگاوات به بار استان اضافه می شود و مدیران برق شهرستان ها باید دارای برنامه عملیاتی برای مدیریت مصرف برق باشند و متعهدانه به آن عمل کنند.

مهندس مرادی از آمادگی نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای پیک بار تابستان پیش رو خبر داد و خطاب به مدیران این شرکت گفت: باید تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم تا با مدیریت مصرف برق خللی در کار روزمره مردم و همچنین تولید صنایع و محصول کشاورزان پیش نیاید.

وی با اشاره به شعار سال 1401 به واحد تحقیقات معاونت مهندسی تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز علمی- پژوهشی و شرکت های دانش بنیان و همچنین همکاری با واحدهای فناور و شرکت های نوآور(استارتاپ ها) درخصوص فعالیت های شرکت اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه وصول مطالبات برق را نیروی محرکه اقدامات این شرکت دانست و خبر از برنامه ریزی این شرکت برای وصول صد درصدی مطالبات داد.

مهندس مرادی همچنین از پروژه هزار کیلومتری تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار در جهت کاهش تلفات برق خبر داد و گفت: پروژه این تعویض طی 4 فاز و طبق برنامه تا پایان سال انجام می شود.

در ادامه، معاونان خدمات مشترکین، مهندسی و برنامه ریزی، بهره برداری و امور دیسپاچینگ و مدیران امورهای تدارکات و مالی به ترتیب عملکرد سال 1400 و برنامه های سال 1401 و شاخص‌های اصلی حوزه کاری واحدهای خود را ارائه دادند.

همچنین نماینده امورهای برق سه گانه کرمانشاه و نماینده برق شهرستان های تابعه عملکرد خود را به حاضران ارادئه دادند و چالش ها و پیشنهادهای خود را مطرح نمودند.

در پایان ارائه گزارش عملکرد مدیران،  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، گزارش های ارائ شده را جمع بندی و راهکارهای مقابله با مشکلات و بحران های حاضر را بررسی کرد.

تاریخ:
1401/02/20
تعداد بازدید:
1645
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal