با همراهی سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه: استاندار کرمانشاه از 4 طرح صنعتی در اسلام آباد غرب بازدید کرد
استاندار کرمانشاه به همراه مهندس مرادی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با سفر به شهرستان اسلام آبادغرب از روند ساخت و فعالیت 4 طرح صنعتی و اقتصادی در این شهرستان بازدید کرد.

با همراهی سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:

استاندار کرمانشاه از 4 طرح صنعتی در اسلام آباد غرب بازدید کرد

 

استاندار کرمانشاه به همراه مهندس مرادی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با سفر به شهرستان اسلام آبادغرب از روند ساخت و فعالیت 4 طرح صنعتی و اقتصادی در این شهرستان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه،  مهندس بازوند در سفر به اسلام آباد غرب از فرآیند بتن ریزی پروژه عظیم پتروشیمی زاگرس، طرح سرمایه گذاری خارجی فروآلیاژ منگنز و کارخانه خمیرمایه «پاک مایه» بازدید و روند اجرای پروژه های توسعه ای و صنعتی و احیای واحدهای تولیدی را مطلوب ارزیابی کرد. 

 استاندار کرمانشاه در بازدید از کارخانه فروآلیاژ منگنز ( متحد شرق آسیا) به عنوان اولین طرح بزرگ سرمایه گذاری خارجی استان گفت: این پروژه عظیم با 10 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی توسط شرکتی چینی اجرا و هم اکنون با تأمین و تکمیل زیرساخت های لازم از جمله تامین برق موردنیاز توسط شرکت های توزیع برق و برق منطقه ای غرب در آستانه بهره برداری قرار دارد.

 وی افزود: حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال زایی پایدار و رشد اقتصادی منطقه ضرورت دارد و با اجرای این پروژه که صرفه جویی ارزی فراوانی برای کشور در پی دارد، 200 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه پروژه فروسیلیس منیزیم گام بزرگی برای تأمین بخشی از نیازهای کارخانه های فولاد کشور است گفت: بسیاری از زیرساخت های مورد نیاز این شرکت با تلاش های معاونت اقتصادی استانداری، اداره اقتصاد و دارایی استان، سازمان صمت، برق منطقه ای و شرکت توزیع برق فراهم شده است.

تاریخ:
1400/07/22
تعداد بازدید:
2094
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal