در پی اعلام استاندار کرمانشاه: ملاقات حضوری شهروندان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بصورت روزانه برگزار می‌گردد
مهندس امیدعلی مرآتی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پس از استماع سوالات، درخواست‌ها و پیشنهادات هم استانی‌های گرامی که از طریق شماره 111 تماس برقرارکردند، بصورت زنده و مستقیم به درخواست‌ها و سوالات مردم پاسخ گفت و راهنمایی های لازم را ارائه داد.

در پی اعلام استاندار کرمانشاه:

ملاقات حضوری شهروندان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بصورت روزانه برگزار می‌گردد

 

مهندس امیدعلی مرآتی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پس از استماع سوالات، درخواست‌ها و پیشنهادات هم استانی‌های گرامی که از طریق شماره  111 تماس برقرارکردند، بصورت زنده و مستقیم به درخواست‌ها و سوالات مردم پاسخ  گفت و راهنمایی های لازم را ارائه داد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس مرآتی مدیرعامل این شرکت، با اشاره به سخنان استاندار کرمانشاه مبنی بر برگزاری ملاقات حضوری با شهروندان، گفت: در این شرکت تا پایان سال 99 ملاقات حضوری بصورت روزانه برگزار می گردد. همچنین سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان است که مردم می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح و پیگیری نمایند.

وی ارتقاء سطح رضایتمندی مردم را در پی شنیده شدن آنها، اساسی ترین دستاورد این سامانه دانست و افزود: کاهش مراجعات حضوری مردم به دستگاه، تسهیل ارتباط و سهولت دسترسی به مدیران و مسئولین، تسریع در پاسخگویی و کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای مطروحه از مواردی است که افزایش سطح رضایتمندی مردم را به دنبال دارد .

لازم به ذکراست طی یکسال گذشته در راستای کاهش تجمع مراجعین علیرغم شیوع ویروس کرونا، علاوه بر ملاقات حضوری در روزهای دوشنبه، بصورت تلفنی، مهندس مرآتی با متقاضیانی که درخواست ملاقات با مدیرعامل را داشته اند، تماس برقرار کرده است.

همچنین پس از تاکید مهندس بازوند استاندار کرمانشاه به مدیران استانی در خصوص پیگیری مطالبات مردم از طریق برگزاری ملاقات های عمومی، در این شرکت با حفظ رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تا پایان اسفندماه سالجاری ملاقات های عمومی بصورت روزانه در پایان وقت اداری برای متقاضیان ملاقات چهره به چهره برگزار می گردد و در این راستا مهندس مرآتی سه نفر از کارشناسان مجرب در زمینه های مشترکین، مهندسی و بهره برداری را جهت پیگیری مطالبات مردمی تا حصول نتیجه به متقاضیان مشخص نموده است. این افراد موظفند پس از انجام ملاقات حضوری، دستورات مدیریت شرکت را تا نتیجه نهایی پیگیری و به متقاضی و مدیر شرکت گزارش نمایند.

تاریخ:
1399/12/14
تعداد بازدید:
2464
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal