مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خبر داد: افتتاح 60 طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر99
مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه فجرسال جاری 155 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ، 86 کیلومتر شبکه فشار متوسط ، 117 دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خبر داد:

افتتاح 60 طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر99

 

       مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه فجرسال جاری 155 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ، 86 کیلومتر شبکه فشار متوسط ، 117 دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس مرآتی اظهار کرد: با احداث و بهره برداری از این پروژه ها طول شبکه فشار متوسط استان به 12 هزار کیلومتر و شبکه فشار ضعیف به 7 هزار کیلومتر افزایش یافت.

وی گفت: با اضافه شدن ترانسفورماتورهای جدید، مجموع تعداد ترانسفورماتورهای در حال بهره برداری استان به 18 هزارو 200دستگاه رسید. در حال حاضرتعداد 190 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان کرمانشاه احداث شده است که ضریب نفوذ روشنایی به شهرها و روستاهای استان به میزان قابل توجهی تامین شده است.

مهندس مرآتی مصرف انرژی در استان را دو میلیون و 868 کیلووات ساعت اعلام کرد و افزود:  هم اکنون حدود 795 هزار مشترک در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد مشترک، حدود  660  هزار مشترک دارای تعرفه خانگی می باشند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: در حال حاضر 165 هزار خانوار روستایی در استان دارای اشتراک برق می باشند و تعداد روستاهای دارای برق در استان نیز به 2 هزار و 544 روستا می رسد که نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: کنتورهای هوشمند طرح فهام این شرکت در استان در سال جاری به پنج هزار و 370 دستگاه افزایش یافته است و کنتورهای هوشمند آب و برق نیز یک هزار و 180 دستگاه می باشد.

مهندس مرآتی ابراز داشت: در ده ماه گذشته سال 99 بیش از 13 هزار اشتراک به مشترکان اضافه شده است.  همچنین طی این مدت 10روستا نیز به روستاهای برقدار استان اضافه شده است.

ریئس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه  با اشاره به اینکه، 10 درصد مصرف انرژی برق استان کرمانشاه نسبت به سال قبل در این فصل افزایش یافته است، اظهار کرد: اگر هر مشترک یک لامپ 100 وات محل کار یا منزل خویش را خاموش نماید، یقینا خاموشی برق نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ابراز کرد: حدود 40 درصد از مصرف گاز کشور در نیروگاه‌های تولید برق مصرف می شود و هر مترمکعب گاز حدود 3/7 کیلوات ساعت انرژی برق تولید      می کند

وی همچنین از یک در میان کردن چراغ های روشنایی معابر داخل شهرها به تعداد 39 هزار چراغ و به قدرت صرفه جویی شده 4.46 مگاوات خبر داد و گفت: خاموش شدن یک چراغ 250 وات خیابانی در حدود 3/6 کیلوات ساعت در 24 ساعت صرفه جویی انرژی دارد و این به معنی صرفه جویی در یک مترمکعب گاز است.

مهندس مرآتی با ارائه راهکارهایی در جهت جلوگیری از خاموشی برق مشترکین استان کرمانشاه، اضافه کرد: خاموش کردن معابر بین شهری به قدرت 4 مگاوات، اجرای برنامه های تبلیغاتی مدیریت مصرف از طریق رسانه و جراید، به مدار آوردن دیزل های ژنراتور امورهای توزیع برق و مکاتبه با ادرات کل استان جهت صرفه جویی در مصرف برق و گاز ازجمله اقدامات دیگر این شرکت  در زمستان 99 است.

وی با تشکر و قدردانی ازکلیه رسانه ها در یک سال اخیر افزود: رسانه ها در راستای خدمات رسانی بهتر به مشترکان در استان  و دعوت مردم به رعایت مصرف انرژی گرانبهای برق ،همیشه همگام و همراه با شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بوده و بدون حضوررسانه ها موفقیت در این حوزه امکانپذیر نبوده است.

 

تاریخ:
1399/11/15
تعداد بازدید:
2100
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal