در منطقه «کلاشی» شهرستان جوانرود انجام شد: عملیات جهادی تعمیرات شبکه شرکت توزیع نیروی‌برق استان کرمانشاه در محور اورامانات
عملیات تعمیرات شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به طول 70 کیلومتر، در محور اورامانات بر روی فیدر روستای «کلاشی» شهرستان جوانرود انجام شد.

در منطقه «کلاشی» شهرستان جوانرود انجام شد:

عملیات جهادی تعمیرات شبکه شرکت توزیع نیروی‌برق استان کرمانشاه در محور اورامانات

 

عملیات تعمیرات شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به طول 70 کیلومتر، در محور اورامانات بر روی فیدر روستای «کلاشی» شهرستان جوانرود انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل این شرکت، هدف از برگزاری این عملیات را افزایش بهره وری و پایداری شبکه برق، کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده در فیدرهای بحرانی، ارتقاء سطح کمی و کیفی پرسنل در مواقع بحران و استاندارد سازی شبکه عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: این عملیات با همکاری 4 شهرستان جوانرود،پاوه، ثلاث باباجانی و روانسر و باحضور 45 نفر از پرسنل عملیاتی، بر روی فیدر روستای «کلاشی» به طول 70کیلومتر انجام شد.

وی خاطر نشان ساخت: این فیدر در مناطق صعب العبور و کوهستانی و در مسیر شیب های تند منطقه قرار گرفته و جزو فیدرهای حساس با طول خط بالغ بر 100 کیلو متر به شمار می آید .

مهندس مرآتی افزود: شبکه‌های توزیع استان مربوط به سنوات گذشته است و بخشهایی از آن فرسوده است که نیاز است یه صورت مداوم برنامه پیشگیری و تعمیرات را برای آنها به اجرا درآوریم تا در فصل گرم سال و بحران‌های طبیعی بتوانیم برق پایدار و مطمئن را به مشترکین ارائه دهیم.

وی بیان داشت: در عملیات امروز بخشی از شبکه اصلاح می شود، تیرها و بخشهایی از تاسیسات و تجهیزات تعویض می شود که در کاهش تلفات نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: در سایر محورهای استان نیز  تا زمانی که از لحاظ جوی فرصت کار داشته باشیم ااین عملیات انجام می شود تادر زمستان و فصل پیک مصرف برق، بدون هیچ مشکلی به خدمات رسانی به مشترکین ارجمند استان ادامه دهیم.

 

 

تاریخ:
1399/08/07
تعداد بازدید:
2354
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal