با وصل شدن روستای صعب العبور «گویزه» به شبکه برق: تمامی روستاهای جوانرود برقدار شدند
همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان جوانرود، مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه و مدیرعامل، معاونان و همکاران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه مراسم برقرسانی به روستای «گویزه» بخش کلاشی شهرستان جوانرود، برگزار شد.

با وصل شدن روستای صعب العبور «گویزه» به شبکه برق:

تمامی روستاهای جوانرود برقدار شدند

همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان جوانرود، مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه و مدیرعامل، معاونان و همکاران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه مراسم برقرسانی به روستای «گویزه» بخش کلاشی شهرستان جوانرود، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل این شرکت با اشاره به سختی های برقرسانی به روستای گویزه، گفت: با توجه به شرایط سخت و صعب العبور بودن این روستا، هیچ پیمانکاری حاضر به اجرای این پروژه نشد تا اینکه خود شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه آن را به صورت امانی اجرا کرد.

مهندس مرآتی بیان کرد: با توجه به اینکه تجهیزات برقی با خودرو امکان پذیر نبود، به ناچار و با استفاده از نیروی انسانی تعداد 18 اصله تیر چوبی جهت احداث خط فشار متوسط حمل و  تعداد 16 اصله تیر سیمانی نیز در ابتدای مسیر جاده ای به کمک جرثقیل حمل و نصب گردید تا مجموعا 1500 متر شبکه فشار متوسط احداث گردد.

وی ادامه داد: جهت احداث خطوط فشار ضعیف هوایی داخل روستا نیز تعداد 28 اصله تیر چوبی 9 متری به کمک نیروی انسانی به داخل روستا حمل و نصب گردید تا مجموعا 1100 متر شبکه فشار ضعیف احداث گردد.همچنین یک دستگاه ترانسفورماتور 50 کیلووات آمپر نیز به داخل روستا حمل و با رعایت تمامی جوانب در محل مذکور نصب گردید.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: با افتخار اعلام می کنیم که هیچ روستای دارای کدی در استان وجود ندارد که بدون برق باشد.

در ادامه این مراسم، رستگار یوسفی فرماندار جوانرود به بیان خدمات دولت در مناطق محروم پرداخت و گفت: برقرسانی به روستای محروم و سخت‌گذر گویزه در این شرایط سخت همراه با هزینه بالا نمادی از خدمات‌رسانی و توزیع عادلانه و متوازن در جغرافیای کشور است.

وی ضمن تشکر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، افزود: با برق رسانی به روستای گویزه تمام روستاهای شهرستان جوانرود از نعمت برق بهره مندشدند.

یوسفی اظهار داشت: با توجه به فعالیت و خدمات دولت امروز چهره مناطق محروم به‌ ویژه روستاها دگرگون شده و با فراهم شدن زیرساخت‌ها در روستا شاهد مهاجرت معکوس روستائیان به مناطق روستایی هستیم. 

فرماندار جوانرود یادآور شد: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا، نه تنها چرخ‌های تولید و سازندگی با این تحریم‌ها متوقف نشده است اما روز به روز شاهد رشد و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

 همچنین عملیات اجرایی سه طرح برقرسانی به دکل «کانی سالار روستای کلور»، بهینه سازی شبکه برق شهری و روستایی و اصلاح و بهینه‌سازی برق فیدر «کلاشی» با اعتبار 21 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز آغاز شد.

تاریخ:
1399/06/10
تعداد بازدید:
2601
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal