بازديد مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه از كانون بازنشستگان اين شركت
مهندس اميدعلي مرآتي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه به همراه جمعي از معاونين و مديران اين شركت با حضور در محل كانون بازنشستگان شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه با اعضاي هيئت مديره و جمعي از پيشكسوتان اين كانون ديدار كرد.

بازديد مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه  از كانون بازنشستگان اين شركت

مهندس اميدعلي مرآتي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه به همراه جمعي از معاونين و مديران اين شركت با حضور در محل كانون بازنشستگان شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه با اعضاي هيئت مديره و جمعي از پيشكسوتان اين كانون ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه، در اين ديدار اعضاي كانون بازنشستگان به بيان مسائل و دغدغه هاي خود در حوزه هاي مختلف ازجمله بيمه تكميلي، تعاوني مسكن و مشكلات مربوط به بازنشستگان شركت توزيع برق استان كرمانشاه پرداختند.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه پس از استماع سخنان حاضرين در جلسه اظهار داشت: ديدار با پيشكسوتان صنعت برق استان فرصت مغتنمي است تا از خدمات ارزشمند دوران خدمت آنها كه با سال هاي دفاع مقدس همزمان بود، تقدير شود.

رئيس هيئت مديره شركت توزيع نيروي  برق استان كرمانشاه، تصريح كرد: زحمات طاقت فرساي يكايك شما در آن دوران براي ترميم و بي خطركردن شبكه هاي برق، كه همراه با پرتاب موشك و بمباران هاي هوايي بود ستودني است و گاهي نيز اكيپ هاي عمليات و اتفاقات شركت برق قبل ازحضور واحدهاي امدادي و آمبولانس ها در محل حادثه حاضر مي شدند و تعدادي از همكاران  شجاع ما نيز در اين زمانها به درجه رفيع شهادت و جانبازي نائل شدند.

مهندس مرآتي در ادامه اين جلسه از معاونين و مديران شركت  خواست تا در جهت تسريع در ارائه خدمات قانوني كه بتوان انجام داد، به ويژه خدمات درماني و رفع مشكلات آنان تلاش نمايند.

وي افزود: بازنشستگان سرمايه هاي گرانبهايي براي شركت هستند و كاركنان شاغل مي توانند از دانش و تجارب ارزشمند آنان در حوزه هاي مختلف كاري در جهت ارتقاء و بهره وري شركت  استفاده نمايند.

مهندس مرآتي با اشاره به پيگيري رفع مسائل و مشكلات بازنشستگان در چهارچوب قوانين و مقررات موجود در بخشنامه هاي وزارت نيرو و شركت توانير، اظهار اميدواري كرد و گفت: با ظرفيت هاي پيش بيني شده در ضوابط بودجه سال جاري، بايستي مساعدت و تعامل بيشتري در خصوص رفع موارد مرتبط با بازنشستگان، صورت پذيرد.

درپايان جلسه از سوي مديرعامل و اعضاي هيئت مديره كانون بازنشستگان با اهداء لوح تقديري به مهندس اميدعلي مرآتي رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه از تعامل و همكاري مناسب ايشان با كانون بازنشستگان استان در جهت رفع مشكل بازنشسته ها تقديروتشكر نمودند.

تاریخ:
1399/03/19
تعداد بازدید:
2924
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal