تعويض كنتور

تعويض كنتور

مراحل درخواست تعويض كنتور به صورت حضوري

1-    مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي

2-    ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما

2-1 فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا

2-2- اصل كارت ملي مشترك

2-3- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد

تبصره يك: كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود.

تبصره دو: در درخواستهاي متقاضيان حقوقي اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي است.

تبصره سه : در درخواستهاي انشعابات ديماندي (انشعاب بالاي 30 كيلووات) اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي مي باشد.

تبصره چهار: در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.

3-    انتخاب گزينه تعويض كنتور در پرتال كارفرما توسط متصدي پست

4-    تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست

5-    بعد از تكميل درخواست از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضا و مهر دفتر به متقاضي داده شود.

توضيحات: بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما هزينه انشعاب به وسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال و صورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.

متقاضي جهت دريافت فيش بانكي مي تواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين درصورت تمايل مي تواند به صورت غيرحضوري از طريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.

بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما رأساً براساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.

تاریخ به روز رسانی: 1397/04/11
تعداد بازدید: 2589
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
 
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal