در نشست مدیرعامل با مراکز فوریت برق: تکریم و پاسخگویی مناسب به شهروندان در اولویت قرار بگیرد
مهندس محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در نشست صمیمانه با پاسخگویان مراکز فوریت های برق(121) و مراکز خدمات غیرحضوری تاکید کرد: باتوجه به اینکه تمامی فعالیت های جامعه امروزی وابسته به برق است، پاسخگویی منطقی با مشترک باید در اولویت اصلی واحد پاسخگویی مراکز حوادث فوریت های برق(121) قرار بگیرد.

در نشست مدیرعامل با مراکز فوریت برق:

تکریم و پاسخگویی مناسب به شهروندان در اولویت قرار بگیرد

 

مهندس محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در نشست صمیمانه با پاسخگویان مراکز فوریت های برق(121) و مراکز خدمات غیرحضوری تاکید کرد: باتوجه به اینکه تمامی فعالیت های جامعه امروزی وابسته به برق است، پاسخگویی منطقی با مشترک باید در اولویت اصلی واحد پاسخگویی مراکز حوادث فوریت های برق(121) قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس مرادی در این نشست صمیمانه ضمن تبریک ماه شعبان، عنوان کرد: برخورد سنجیده با درخواست مشترکان و آگاه سازی به همراه بار مثبت پاسخگویی، عوامل موثری بر رضایت تماس گیرندگان سامانه حوادث و اتفاقات برق(121) دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به امکان افرایش پیک بار در تابستان سال آینده، اظهار کرد: شما به عنوان پل ارتباطی بین شرکت و مشترک می توانید مبلغین خوبی برای اطلاع رسانی درخصوص نحوه صحیح مدیریت مصرف برق باشید.

وی همچنین با اشاره به آئین نامه جدید محاسبه قیمت برق که با هدف اصلاح الگوی مصرف مشترکان تدوین شده است، گفت: هیئت وزیران درخصوص شیوه قیمت گذاری مصرف براساس میزان مصرف برق، کلیه مشترکین را به سه دسته پرمصرف، خوش مصرف و کم مصرف تقسیم بندی کرده اند.

مهندس مرادی هدف از اجرای این طرح را اصلاح مصرف مشترکان پرمصرف، حمایت از دیگر مشترکان و توزیع عادلانه یارانه مصرف برق عنوان کرد و افزود: در استان کرمانشاه 10 درصد از مشترکین کم مصرف، 65 درصد خوش مصرف و 25 درصد نیز کم مصرف هستند که با اطلاع رسانی و آگاه سازی مناسب می توان مشترکین پرمصرف را نیز به سمت مشترکین خوش مصرف هدایت کرد.

وی با بیان اینکه مردم می توانند با نصب اپلیکیشن موبایلی «برق من» از سابقه مصرف و صورتحساب برق خود اطلاع داشته باشند، گفت: تمامی اطلاعات حوزه برق اعم از مشاهده آخرین قبض، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خاموشی و ثبت خسارات وارده به مردم در این نرم افزار موبایلی وجود دارد و مردم با نصب این اپلیکیشن می توانند از بار کاری و متراکم واحد حوادث و اتفاقات برق(121) کم کنند.

در پایان این نشست، همکاران واحد 121 چالش ها و راهکارهای مرتبط با حوزه کاری خود را اعلام و نظرات و پیشنهاداتشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تاریخ:
1400/12/24
تعداد بازدید:
1095
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal